Privacy Policy

Købsvilkår

Levering

Vi sender normalt vores pakker med TNT, DHL, DACHSER og DSV og i nogle tilfælde via ekspres levering. Leveringstiden kan variere mellem produkter. Leveringstiderne på vores produktside n er kun et estimat, men normalt vil dit produkt være hos dig inden for den angivne tidsramme. KLINIKINREDNING SVERIGE AB kan ikke holdes ansvarlig for enhver form for tab relateret til forsinket levering. Hvis du ønsker mere specifik information angående hvor lang tid, leveringen vil tage, kan du kontakte os på +468-656 00 77 eller [email protected].

Leveringsgebyret inkluderer håndtering og emballering såvel som den faktiske leveringsomkostning. Transportpriser afhænger af den totale vægt af pakken. Hvis du ønsker, at købe forskellige produkter, som skal sendes til forskellige adresser eller på forskellige tidspunkter, bedes du kontakte os, så snart du modtager dit ordrenummer fra os. Vi er særligt opmærksomme på, at beskytte skrøbelige varer. Emballeringen foregår efter korrekt størrelse, og vi sørger for, at pakke dine produkter godt ind.

Garanti

Vi tilbyder altid mindst to (2) års garanti, og i tilfælde, hvor garantien overstiger to (2) år, står det på produktsiden. Garantien dækker funktionsfejl, men du skal være opmærksom på, at garantien ikke dækker, hvis produktet stopper med, at virke på grund af pludselige og uforudsete, udefrakommende handlinger. Retten til, at returnere produktet gælder ikke, hvis fejlen er opstået på grund af normal slitage, ukorrekt brug af produktet (for eksempel hvis manualen ikke er blevet fulgt) eller eksterne kræfter (for eksempel lynnedslag).

Betaling

Vi tilbyder 2 forskellige betalingsmetoder;

  1. Forudbetalings faktura (du vil modtage en faktura, som skal betales, før vi leverer dine varer).
  2. Betalinger med debit- og kreditkort gennem Stripe gateway. For at læse mere om Stripe, Klik her.

Krav & klager

Vi tjekker alle produkter før forsendelse, men hvis produktet skulle være beskadiget eller defekt på nogen måde, eller hvis du har modtaget det forkerte produkt eller forkerte antal, bedes du straks kontakte os via telefon eller e-mail, så vi kan rette fejlen. Husk at angive dit ordrenummer. Vi sender dig et adressekort/(Label), som du kan sætte på pakken, så du let kan, og selvfølgelig uden nogen omkostninger, returnere produktet til os. Vi erstatter det defekte produkt uden ekstra omkostninger, så hurtig som muligt, og du har også muligheden for,at annullere købet og få dine penge tilbage. Når du returnerer et produkt dækket af garantien, bliver du kompenseret for enhver (rimelig) omkostning. Kontakt os altid først, hvis du ønsker, at returnere et produkt. Hvis produktet har været udsat for eksterne kræfter, er garantien ikke gyldig.

Du har ret til, at returnere et produkt inden for tre år efter modtagelsen. Defekten skal rapporteres hurtigst muligt, når den opdages. At rapportere defekten inden for 2 måneder efter opdagelsen vil altid ses som rimeligt. For, at have en gyldig grund til, at nægte returneringen, skal vi bevise, at defekten ikke originalt var i produktet inden for de første 6 måneder, og du vil derefter have muligheden for, at bevise det modsatte og bevise, at defekten var på grund af en produktionsfejl. Rapportering af en defekt skal detaljet beskrives: Hvad er problemet? Og hvordan er produktet defekt.

Eventuelle tvister vil blive løst af European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).

EU ODR: https://ec.europa.eu

14 dages ret til returnering (Ikke gyldigt hvis du har foretaget købet som en virksomhed)

Du har altid retten til, at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet/produkterne. Retten til returnering af denne årsag er dog ikke gyldig for speciallavede produkter, eller produkter, der er skræddersyede.

Når du returnerer eller bytter produkter, betaler du selv for leveringsomkostningerne. Hvis produktet returneres på grund af en original defekt, eller fordi vi har sendt dig det forkerte produkt, vil vi dog kompensere dig for leveringsomkostningerne, såvel som at tilbagebetale prisen af produktet.

Hvis produktet er ufuldstændigt eller beskadiget, vil et fradrag af værdiforringelse blive foretaget.

Vi vil tilbagebetale værdien af produktet inden for 14 dage. Betaling vil blive foretaget på samme måde, som da du betalte for produktet ved bestilling. Kontakt os altid før du sender noget tilbage til os. Vi modtager ikke pakker uden en forudgående aftale, og vil ikke betale kontakt ved levering. Dette gælder kun for private individer. Vi vil udskyde refunderingen, hvis produktet ikke er returneret. Hvis du kan bevise, at produktet er blevet sendt tilbage ved, at vise en kvittering, vil refunderingen blive håndteret på normal vis, inden for 14 dage.

Hvis du ønsker at fortryde et køb, bedes du venligst kontakte os via e-mail med din forespørgsel på [email protected] eller via brev til: ”Klinikinredning Sverige AB (Sweden), Albybergsringen 116, 137 69 Österhaninge”.

Hvis du fortryder dit køb, gør følgende:
* Returner produktet/produkterne inden for 14 dage efter at have informeret os.

* Pak produkterne ordentligt, så de ikke går i stykket under transport.

* Kontakt swemed.co.uk via telefon +468-656 00 77 eller e-mail [email protected] og vent på svar fra os.

* Send som en pakke. Bemærk: Send ikke som et brev, da disse ikke kan spores, hvis de går tabt.

Ikke-afhentet pakke

Hvis en pakke ikke afhentes, opkræver vi et gebyr på 300 kr for, at dække vores administrative udgifter, forsendelse og returnering. Betaling skal gennemføres inden for 30 dage efter faktureringsdatoen.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til, at kontakte os på [email protected] eller via telefon, +468-656 00 77.

Privatpolitik for KLINIKINREDNING SVERIGE AB

Organisationsnummer (CVR-nummer): 559120-2071

I denne privatpolitik vil du finde general information omkring, hvordan vi håndterer personlige data, og følger gældende love. Vi forklarer også, hvilke rettigheder du har som er relateret til os hos Swemed, og hvordan du kan bruge dem.

Vi beder dig om, at læse denne tekst nøje. Ved, at placere en ordre i Swemed webshoppen og bruge Swemeds services, accepterer du vores privatpolitik og vores behandling af dine personlige data. Hvis du har nogle spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til, at skrive til os på [email protected].

Hvornår behandler vi personlige data og virksomhedsinformation?

Swemed vil behandle dine data, når du:

  • Bestiller produkter
  • Registrerer dig som kunde
  • Kontakter os

Hvilken information indsamler vi?

Du kan give personlige data omkring dig selv direkte til os eller indirekte på en række forskellige måder, for eksempel hvis du vælger at købe produkter gennem vores webshop, eller hvis du kontakter os via e-mail, telefon eller en kontaktform på vores hjemmeside. Eksempler på personlige data inkluderer:

  • Personlig og kontakt information såsom navn, e-mail, mobilnummer og adresse Personlig
  • Leveringsadresse
  • Enhedsinformation såsom IP-adresse, sprogindstillinger og browserindstillinger

Hvorfor har vi brug for dine data?

Det primære formål med, at behandle dine personlige data hos Swemed er for at give, udøve og forbedre vores services til dig. Nogle af grundene til, at vi er nødt til, at indsamle dine informationer, inkluderer lovmæssige grunde, da vi er nødt til, at gemme dine informationer for, at følge loven. I andre tilfælde er vi nødt til, at gemme dine informationer for, at følge vores aftaler med dig og levere produkterne/services, som du har bestilt.

Hvem kan vi dele dine personlige data med?

Swemed sælger ikke dine personlige data til nogen, og vi deler ikke dine personlige data med hvem som helst. I nogle tilfælde kan vi dele dine personlige data med tredjeparter. Hvis dette er tilfældet, sikrer vi os, at dette sker på en sikker måde, der bevarer din integritet. I disse tilfælde deles kun den nødvendige information med tredjeparter. Nedenfor er nogle af de kategorier af modtagere, som vi kan dele dine data med.

  • Swemed tilbyder services såsom kalibrering/installering af produkter.
  • Udbydere af forretningssystemer og sagsbehandling. For, at udføre vores opgaver og services gemmer vi din information i vores forretningssystem (regnskabssoftware) og i tilfælde af betalingsproblemer gemmer vi dem også i et sagsbehandlingssystem (indsamlingsagentur).

Hvor behandler vi dine personlige data?

Generelt behandler Swemed og vores partnere/leverandører dine personlige data inden for EU/EØS. I tilfælde, hvor personlige data behandles uden for EU/EØS, sikrer vi os, at vores leverandører og partnere holder den samme grad af sikkerhed og beskyttelse som i EU/EØS.

Hvor længe opbevarer vi dine personlige data?

Personlige data opbevares af hos Swemed i den tid, det er nødvendigt for formålene specificeret oven for. Dette kan være så længe, som det er påkrævet af loven eller af autoritære ordre. Swemed sørger også for, at personlige data er opdaterede, og vi vil slette forældet eller på anden måder ukorrekt eller unødvendig information.

Dine rettigheder

Uanset hvilke personlige data, vi har gemt omkring dig, er du altid i kontrol over dine data. Ifølge GDPR har du følgende rettigheder:

  • Retten til adgang (registeruddrag). Du kan spørge efter et uddrag af dine personlige data, som vi har registreret om dig og verificere, at informationen er korrekt.
  • Retten til rettelse. Hvis enhver information, vi har om dig, er forkert eller ufuldstændig, har du retten til at få det rettet.
  • Retten til at blive slettet. Du har retten til at forespørge om, at dine data slettes, hvis informationen ikke længere er påkrævet for formålet, af hvilken de var indsamlet. Hvis dataene gemmes på grund af lovmæssige krav til at gemme bestemt information, har du ikke retten til at kræve, at denne information slettes.
  • Retten til dataoverførbarhed. Hvis vores ret til, at behandle din information er baseret på samtykke fra din part eller til, at opfylde en aftale med dig, har du måske retten, til at forespørge om informationen i et maskine-læsbart format til det formål, at genbruge det med en anden virksomhed. Dette gælder primært information, som du som du selv har givet os. Det er kun vis information, der er dækket af retten til dataoverførbarhed.
  • Retten til at protestere mod visse typer af brug. Du har retten til ikke, at modtage direkte markedsføring og til, at protestere mod sådan brug af dine personlige data, der er baseret på en evaluering af interesse. Hvis du protesterer mod direkte markedsføring, vil vi stoppe med, at bruge dine personlige data til dette formål.
  • Retten til at begrænse behandlingen af dine personlige data. Du har retten til, at begrænse behandlingen af dine personlige data, hvis du for eksempel anser dataene som ukorrekte. Du kan også påvirke, hvilke kanaler vi vil bruger til, at kontakte dig. For eksempel, du kan du vælge, at blive kontaktet via e-mail, telefon eller sms. Du har også muligheden for, at nægte bestemte typer af kontakt, for eksempel nyhedsbreve. I sådanne tilfælde skal du kontakte os og forespørge om begrænsning af, hvilke kommunikationskanaler vi bruger.

Det koster ikke noget, at gøre brug af disse rettigheder. Hvis en forespørgsel er tydeligt ubegrundet eller urimelig, kan vi dog påkræve et gebyr for at dække administrative omkostninger relateret til din forespørgsel. Vi kan også nægte en forespørgsel, hvis den er ubegrundet eller urimelig.

Gør brug af dine rettigheder

Har du personlige data registreret hos Swemed? Så har du følgende rettigheder:

  • Retten til at blive slettet
  • Retten til at begrænse brug
  • Retten til at protestere
  • Retten til at have ukorrekt data rettet
  • Retten til information (registeruddrag)
  • Retten til dataoverførbarhed

Hvis du ønsker, at gøre brug af nogle af disse rettigheder, bedes du sende os en forespørgsel via e-mail ([email protected]) eller via brev (KLINIKINREDNING SVERIGE A (Sweden), Albybergsringen 116, C/O Lokal 2, 137 69 Österhaninge).

For, at vi kan give dig den bedst mulige service/hjælp, bedes du sende konkret information om den pågældende sag, når du kontakter os.

  • Ved forespørgsel af rettelser, begrænsninger og protester har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system). Du skal også fortælle os, hvilken del af dine personlige data, du ønsker at rette eller begrænse, eller hvilken del du protesterer imod.
  • Når du beder om at blive slettet, har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system).
  • Ved forespørgsel af information (dataoverførbarhed) har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system). For at bekræfte din identitet har vi også brug for et gyldigt billed-ID med underskrift, som f.eks pas eller kørekort.
  • Ved forespørgsel om dataoverførbarhed har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system). For at bekræfte din identitet har vi også brug for en signeret kopi af dit valide ID- dokument. Vi har også brug for at vide, hvordan du ønsker at modtage samlingen af dine personlige data, eller om de skal behandles af en anden part.

Du kan kontakte os på [email protected], hvis du har spørgsmål eller ved at bruge kontaktformularen på vores hjemmeside.

Cookies

Swemed.co.uk bruger cookies af tekniske årsager og fo, at gøre den individuelle brugers aktiviteter lettere. Cookies bruges også til, at måle trafikmængder på vores hjemmeside og til statistikker. Information indsamlet gennem cookies er anonymt, og indeholder ikke nogen personlige data såsom navn, e-mailadresse eller andet personlig information. Information omkring brugeren kan ikke spores.

Hvad er en cookie?

En cookie er en lille mængde data, der normalt bærer en unik markering. Denne data bliver sendt fra en hjemmeside til en browser, og gemmes derefter på din harddrive. Alle hjemmesider kan sende cookies til din browser, hvis dine browserindstillinger tillader det. For at denne information ikke misbruges, kan hjemmesider kun læse information fra cookies, som de selv har gemt og ikke cookies lavet af andre hjemmesider.

Som bruger har du mulighed for, at sætte dine cookiepræferencer, og bestemme om cookies automatisk, må gemmes i din browser, eller om du ønsker, at blive spurgt fra gang til gang. Mange hjemmesider bruger cookies for at spore, om browseren har besøgt hjemmesiden før. Et tjek laves ved ethvert besøg for at se, om en cookie er gemt i din browser eller ej. Hvis der ikke er nogen cookies, vil browseren forsøge at gemme en. Denne information bruges derefter, når du besøger hjemmesiden for, at gøre dit besøg lettere.

Hvad siger loven?

Ifølge loven omkring elektronisk kommunikation skal enhver, der besøger en hjemmeside, informeres om, om hjemmesiden indeholder cookies, og hvad formålet med de cookies er. Den besøgende skal også give tilladelse til brugen af cookies.