Privacy Policy

Købsvilkår

Levering

Vi sender normalt vores pakker med TNT, DHL, DACHSER og DSV, og i nogle tilfælde via ekspres levering. Leveringstiden kan variere mellem produkter. Leveringstider præsenteret på produktsiden er kun et estimat, men normalt vil dit produkt være hos dig inden for den tidsramme. KLINIKINREDNING SVERIGE AB kan ikke holdes ansvarlig for enhver form for tab relateret til forsinket levering. Hvis du ønsker mere specifik information angående hvor lang tid, leveringen vil tage, venligst kontakt os på +468-656 00 77 eller [email protected].

Leveringsgebyret inkluderer håndtering og emballering såvel som den faktisk leveringsomkostning. Transportpriser afhænger af den totale vægt af pakken. Hvis du ønsker at købe adskillige produkter sendt til forskellige adresser eller på forskellige tidspunkter, beder vi dig om at kontakte os, så snart du modtager dit ordrenummer fra os. Vi er særligt opmærksomme på at beskytte skrøbelige varer. Emballering er den korrekte størrelse, og dine produkter pakkes godt.

Garanti

Vi tilbyder altid mindst to (2) års garanti, og i tilfælde hvor garantien overstiger to (2) år, står det på produktsiden. Garantien dækker funktionsfejl, men du skal være opmærksom på, at garantien ikke dækker, hvis produktet stopper med at virke på grund af pludselige og uforudsete udefrakommende handlinger. Retten til at returnere produktet gælder ikke, hvis fejlen er på grund af normal slitage, ukorrekt brug af produktet (for eksempel hvis manualen ikke er blevet fulgt) eller eksterne kræfter (for eksempel lynnedslag).

Betaling

Vi tilbyder 2 forskellige betalingsmetoder;

  1. Forudbetaling faktura (du vil modtage en faktura, som skal betales, før vi leverer dine varer).
  2. Betalinger med debit- og kreditkort gennem Stripe gateway. For at læse mere om Stripe, Klik her.

Krav & klager

Vi tjekker alle produkter før forsendelse, men hvis produktet skulle være beskadiget eller defekt på nogen måde, eller hvis du har modtaget det forkerte produkt eller forkerte antal, beder vi dig om straks at kontakte os via telefon eller e-mail, så vi kan rette fejlen. Husk at angive dit ordrenummer. Vi vil sende dig et adressekort, som du kan vedhæfte pakken, så du let kan, og selvfølgelig uden nogen omkostninger, kan returnere produktet til os. Vi vil erstatte det defekte produkt uden ekstra omkostninger hurtigst muligt, og du har også muligheden for at annullere købet og få dine penge tilbage. Når du returnerer et produkt dækket af garantien, bliver du kompenseret for enhver (rimelig) omkostning. Kontakt os altid først, hvis du ønsker at returnere et produkt. Hvis produktet har været udsat for eksterne kræfter, er garantien ikke gyldig.

Du har retten til at returnere et produkt inden for tre år efter modtagelsen. Defekten skal rapporteres hurtigst muligt, når den opdages. At rapportere defekten inden for 2 måneder efter opdagelsen vil altid ses som rimeligt. For at have en gyldig grund til at nægte returneringen, skal vi bevise, at defekten ikke originalt var i produktet inden for de første 6 måneder, og du vil derefter have muligheden for at bevise det modsatte og bevise, at defekten var på grund af en produktionsfejl. Rapportering af en defekt skal gøres i detalje omkring, hvad problemet er, og hvordan produktet er defekt.

Eventuelle tvister vil blive løst af European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).

EU ODR: https://ec.europa.eu

14 dages ret til returnering (Ikke gyldigt hvis du har foretaget købet som en virksomhed)

Du har altid retten til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet/produkterne. Retten til returnering af denne årsag er dog ikke gyldig for speciallavede produkter, eller produkter der er skræddersyede.

Når du returnerer eller bytter produkter, betaler du selv for leveringsomkostningerne. Hvis produktet returneres på grund af en original defekt, eller fordi vi har sendt dig det forkerte produkt, vil vi dog kompensere dig for leveringsomkostningerne såvel som at tilbagebetale prisen af produktet.

Hvis produktet er ufuldstændigt eller beskadiget, vil et fradrag af værdiforringelse blive foretaget.

Vi vil tilbagebetale værdien af produktet inden for 14 dage. Betaling vil blive foretaget på samme måde, som da du betalte for produktet ved bestilling. Altid kontakt os før du sender noget tilbage til os. Vi vil ikke indsamle pakker uden en forudgående aftale, og vil ikke betale kontakt ved levering. Dette gælder kun for private individer. Vi vil udskyde refunderingen, hvis produktet ikke er modtaget tilbage. Hvis du kan bevise, at produktet er blevet sendt tilbage ved at vise en kvittering, vil refunderingen blive håndteret som normalt, inden for 14 dage.

Hvis du ønsker at fortryde et køb, beder vi dig venligst om at kontakte os via e-mail med din forespørgsel på [email protected] eller via post til: ”Klinikinredning Sverige AB (Sweden), Albybergsringen 116, 137 69 Österhaninge”.

Hvis du fortryder dit køb, gør følgende:
* Returner produktet/produkterne inden for 14 dage efter at have informeret os.

* Pak produkterne ordentligt, så de ikke går i stykket under transport.

* Kontakt swemed.co.uk via telefon +468-656 00 77 eller e-mail [email protected] og vent på svar fra os.

* Send som en pakke. NOTER: Send ikke som et brev, da disse ikke kan spores, hvis de går tabt.

Ikke-hentet pakke

Hvis en pakke ikke hentes, opkræver vi et gebyr på £35 for at dække vores administrative udgifter, forsendelse og returnering. Betaling skal gennemføres inden for 30 dage efter faktureringsdatoen.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected] eller via telefon, +468-656 00 77.

Integritetspolitik for KLINIKINREDNING SVERIGE AB

Organisationsnummer: 559120-2071

I denne privatpolitik vil du finde general information omkring, hvordan vi håndterer personlige data, og følger gældende love. Vi forklarer også, hvilke rettigheder du har relateret til os hos Swemed, og hvordan du kan bruge dem.

Vi beder dig om at læse denne tekst nøje. Ved at placere en ordre i Swemed webshoppen og bruge Swemeds services, accepterer du vores privatpolitik og vores behandling af dine personlige data. Hvis du har nogle spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at skrive til os på [email protected].

Hvornår behandler vi personlige data og virksomhedsinformation?

Swemed vil behandle dine data, når du:

  • Bestiller produkter
  • Registrerer dig som kunde
  • Kontakter os

Hvilken information indsamler vi?

Du kan give personlige data omkring dig selv direkte til os eller indirekte på en række forskellige måder, for eksempel hvis du vælger at købe produkter gennem vores webshop, eller hvis du kontakter os via e-mail, telefon eller en kontaktform på vores hjemmeside. Eksempler på personlige data inkluderer:

  • Personlig og kontakt information såsom navn, e-mail, mobilnummer og adresse Personal
  • Leveringsadresse
  • Enhedsinformation såsom IP-adresse, sprogindstillinger og browserindstillinger

Hvorfor har vi brug for dine data?

Det primære formål med at behandle dine personlige data af Swemed er for at give, udøve og forbedre vores services til dig. Nogle af grundene til, at vi er nødt til at indsamle dine informationer, inkluderer lovmæssige grunde, da vi er nødt til at gemme dine informationer for at følge loven. I andre tilfælde er vi nødt til at gemme dine informationer for at følge vores aftaler med dig og levere produkterne/services, som du har bestilt.

Hvem kan vi dele dine personlige data med?

Swemed sælger ikke dine personlige data til nogen, og vi deler ikke dine personlige data med hvem som helst. I nogle tilfælde kan vi dele dine personlige data med tredjeparter. Hvis dette er tilfældet, sikrer vi os, at dette sker på en sikker måde, der bevarer din integritet. I disse tilfælde deles kun den nødvendige information med tredjeparter. Nedenfor er nogle af de kategorier af modtagere, som vi kan dele dine data med.

  • Swemed tilbyder komplimenterende services såsom kalibrering/installering af produkter.
  • Udbydere af forretningssystemer og sagsbehandling. For at udføre vores opgaver og services gemmer vi din information i vores forretningssystem (regnskabssoftware) og i tilfælde af betalingsproblemer også i et sagsbehandlingssystem (indsamlingsagentur).

Hvor behandler vi dine personlige data?

Generelt behandler Swemed og vores partnere/leverandører dine personlige data inden for EU/EØS. I tilfælde, hvor personlige data behandles uden for EU/EØS, sikrer vi os, at vores leverandører og partnere holder den samme grad af sikkerhed og beskyttelse som i EU/EØS.

Hvor længe opbevarer vi dine personlige data?

Personlige data opbevares af Swemed i den tid, det er nødvendigt for formålene specificeret oven for. Dette kan være så længe, som det er påkrævet af loven eller af autoritære ordre. Swemed tager også skridt for at sikre, at personlige data er opdaterede, og vi vil slette forældet eller på andre måder ukorrekt eller unødvendig information.

Dine rettigheder

Uanset hvilke personlige data, vi har gemt omkring dig, er du altid i kontrol over dine data. Ifølge nuværende databeskyttelseslove har du følgende rettigheder:

  • Retten til adgang (registeruddrag). Du kan spørge efter et uddrag af dine personlige data, som vi har registreret om dig og verificere, at informationen er korrekt.
  • Retten til rettelse. Hvis enhver information, vi har om dig, er forkert eller ufuldstændig, har du retten til at få det rettet.
  • Retten til at blive slettet. Du har retten til at forespørge om, at dine data slettes, hvis informationen ikke længere er påkrævet for formålet, af hvilken de var indsamlet. Hvis dataene gemmes på grund af lovmæssige krav til at gemme bestemt information, har du ikke retten til at kræve, at denne information slettes.
  • Retten til dataoverførbarhed. Hvis vores ret til at behandle din information er baseret på samtykke fra din part eller til at opfylde en aftale med dig, har du måske retten til at forespørge om informationen i et maskine-læsbart format til det formål at genbruge den med en anden virksomhed. Dette gælder primært information, som du har givet os selv. Det er kun vis information, der er dækket af retten til dataoverførbarhed.
  • Retten til at protestere mod visse typer af brug. Du har retten til ikke at modtage direkte markedsføring og til at protestere mod sådan brug af dine personlige data, der er baseret på en evaluering af interesse. Hvis du protesterer mod direkte markedsføring, vil vi stoppe med at bruge dine personlige data til dette formål.
  • Retten til at begrænse behandlingen af dine personlige data. Du har retten til at begrænse behandlingen af dine personlige data, hvis du for eksempel anser dataene som ukorrekte. Du kan også påvirke, hvilke kanaler vi vil bruge til at kontakte dig. For eksempel, du kan vælge at blive kontakte via e-mail, telefon eller sms. Du har også muligheden for at nægte bestemte typer af kontakt, for eksempel nyhedsbreve. I sådanne tilfælde skal du kontakte os og forespørge om begrænsning af, hvilke kommunikationskanaler vi bruger.

Det koster ikke noget at udøve disse rettigheder. Hvis en forespørgsel er tydeligt ubegrundet eller urimelig, kan vi dog påkræve et gebyr for at dække administrative omkostninger relateret til din forespørgsel. Vi kan også nægte en forespørgsel, hvis den er ubegrundet eller urimelig.

Udøv dine rettigheder

Har du personlige data registreret hos Swemed? Så har du følgende rettigheder:

  • Retten til at blive slettet
  • Retten til at begrænse brug
  • Retten til at protestere
  • Retten til at have ukorrekte data rettet
  • Retten til information (registeruddrag)
  • Retten til dataoverførbarhed

Hvis du ønsker at bruge nogle af disse rettigheder, beder vi dig om at sende en forespørgsel via e-mail ([email protected]) eller via post (KLINIKINREDNING SVERIGE A (Sweden), Albybergsringen 116, C/O Lokal 2, 137 69 Österhaninge).

For at hjælpe vi dig beder vi dig om at inkludere bestemt information, når du kontakter os.

  • Ved forespørgsel af rettelser, begrænsninger og protester har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system). Du skal også fortælle os, hvilken del af dine personlige data, du ønsker at rette eller begrænse, eller hvilken del du protesterer imod.
  • Når du beder om at blive slettet, har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system).
  • Ved forespørgsel af information (dataoverførbarhed) har vu brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system). For at bekræfte din identitet har vi også brug for en signeret kopi af dit valide ID- dokument.
  • Ved forespørgsel om dataoverførbarhed har vi brug for dit fornavn og efternavn, telefonnummer og e-mailadresse (for at identificere dig i vores system). For at bekræfte din identitet har vi også brug for en signeret kopi af dit valide ID- dokument. Vi har også brug for at vide, hvordan du ønsker at modtage samlingen af dine personlige data, eller om de skal behandles af en anden part.

Du kan kontakte os på [email protected], hvis du har spørgsmål eller ved at bruge kontaktformularen på vores hjemmeside.

Cookies

Swemed.co.uk bruger cookies af tekniske årsager og for at gøre den individuelle brugers aktiviteter lettere. Cookies bruges også til at måle trafikmængder på vores hjemmeside og til statistikker. Information indsamlet gennem cookies er anonymt, og indeholder ikke nogen personlige data såsom navn, e-mailadresse eller andet personlig information. Information omkring brugeren kan ikke spores.

Hvad er en cookie?

En cookie er en lille mængde data, der normalt bærer en unik markering. Denne data bliver sendt fra en hjemmeside til en browser, og gemmes derefter på din harddrive. Alle hjemmesider kan sende cookies til din browser, hvis dine browserindstillinger tillader det. For at denne information ikke misbruges, kan hjemmesider kun læse information fra cookies, som de selv har gemt og ikke cookies lavet af andre hjemmesider.

Som en bruger har du evnen til at sætte dine cookiepræferencer, og om cookies har tilladelse til automatisk at blive gemt i din browser, eller om du ønsker at blive spurgt fra gang til gang. Mange hjemmesider bruger cookies for at spore, om browseren har besøgt hjemmesiden før. Et tjek laves ved ethvert besøg for at se, om en cookie er gemt i din browser eller ej. Hvis der ikke er nogen cookies, vil browseren forsøge et gemme en. Denne information bruges derefter, når du besøger hjemmesiden for at gøre dit besøg lettere.

Hvad siger loven?

Ifølge loven omkring elektronisk kommunikation skal enhver, der besøger en hjemmeside, informeres om, om hjemmesiden indeholder cookies, og hvad formålet med de cookies er. Den besøgende skal også give tilladelse til brugen af cookies.