Om Swemed

Forsyner sundhedssektoren med et bredt udvalg af møbler og udstyr

Velkommen til Swemed, vi er en virksomhed baseret i Stockholm, der forsyner sundhedsplejemøbler- og udstyr til råd, skoler, virksomheder og individer på tværs af hele Europa. Ordrer kan placeres eksternt via telefon, e-mail eller direkte gennem vores hjemmeside.

Vi tilbyder vores kunder produkter af enestående kvalitet. Det nuværende udvalg består af over 20,000 varer i forskellige størrelser, farver og variationer. Derudover kan skræddersyede ordrer placeres for dem, der har brug for noget lidt mere unikt. Vores leverandører er primært baserede i EU (Tyskland, Spanien, Italien, Polen og Portugal).

Swemed virksomhedskunder kan også drage fordel af vores kontrakt-konti-service. Kontraktkunder får særligt adgang til specielle tilbud og rabatter, såvel som evnen til at gennemgå tidligere ordrer og dermed få adgang til et klart overblik af deres Swemed konto.

Interesseret i at blive en forhandler? Muligheder er tilgængelige for hele vores katalog. At være forhandler er lige til på grund af vores lettilgængelige, online forhandlerstyringssystem.

Swemeds team har mange års erfaring i sundhedsudstyrsindustrien. De står klar til at tilbyde personlig service, skræddersyet til dine unikke behov. Tøv venligst ikke med at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål, vi er her for at hjælpe dig.

Hovedkvarter i det nybyggede og miljøvenlige, Albybergs Enterprise Park (Stockholm, Sweden)

Albyberg

Vores forretningsmodel

At forenkle købet af sikkert, kvalitetskontrolleret klinisk udstyr til sundheds- og skønhedssektorer.

Vores vision

Vores vision er at blive Europas førende online forsyner af hospitalsudstyr- og møbler.

Kerneværdier

  • Tilgængelighed og support – Vores personale har stor industrierfaring. Hvad end du vælger produkter, eller har andre problemer, kan vi hjælpe.
  • Fleksibilitet og tilpasning– Vi forstår vores kunder, og kan tilpasse til deres behov og dermed sikre tilfredshed.
  • Brugervenlighed og simplicitet – Vores online butik er funktionel, brugervenlig og tilgængelig for alle.
  • Struktur og kontrol – Med moderne systemløsninger og processtyring har vi altid kontrol og evnen til at levere en hurtig og pålidelig service.
  • Sikkerhed og kvalitetskontrol – Som forsyner af sundhedsplejerelaterede produkter er vi ansvarlige for en del af populationens velvære. Alle produkter er nøje udvalgte og kontrollerede under EU direktiver. (CE-godkendelse, MDD, osv.)

Virksomhedsinformation

Registreret virksomhedsnavn: KLINIKINREDNING SVERIGE AB
VAT-nummer: SE559120207101
Adresse: Albybergsringen 116
Postnummer: SE-137 69
By: Österhaninge (Stockholm)

Telefon: +468-656 00 77
E-mail: [email protected]